Retourbeleid

Je kunt je bestelling alleen binnen 60 dagen na aankoop retourneren. Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Meld je retour eerst aan via support@lumyskincare.nl. Vermeld hierbij het volgende:

  • Reden retour
  • Contactgegevens
  • Indien van toepassing foto’s van eventuele beschadiging + omschrijving
  • Zodra wij jouw bericht hebben ontvangen nemen wij je retour aanvraag binnen zo snel mogelijk in behandeling.

Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort?
Nadat de retour gestuurde bestelling binnen is wordt het aankoopbedrag, (geen verzendkosten) uiterlijk binnen 10 dagen op jouw rekening teruggestort.

Hoelang is de garantie op Raydiant?
Je hebt standaard 2 jaar garantie op Raydiant. Is jouw tool kapot geleverd? Stuur ons dan even een mail met een aantal foto’s van jouw defecte apparaat via support@lumyskincare.nl.

Ik ben niet helemaal tevreden, wat nu?
Wat jammer dat ons product niet helemaal bij jou past. Een nieuw huidverzorgingsproduct  is vaak even wennen. Wij raden je aan om het product minimaal tussen de 21 - 45 dagen te proberen.

Mocht je er binnen 60 dagen proberen toch achter komen dat jij niet helemaal tevreden bent met het product, laat ons dit dan weten via support@lumyskincare.nl. Je kunt het product dan aan ons retourneren, kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Wij storten daarna het volledige aankoopbedrag terug op je rekening.

Hoe werkt de 100% tevredenheidsgarantie?
Dit is eigenlijk heel simpel: ben jij niet tevreden dan krijg je je geld terug! Zorg wel dat je dit binnen 60 dagen na aankoop bij ons laat weten zodat we de retour voor je kunnen regelen. Op voorwaarde dat de producten in goede staat zijn ontvangen. Dit geldt niet voor producten die verzegeld zijn om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Met uitsluiting van Raydiant.